test

1. Namn? - maja
2. Exakt ålder? - 16 år om 39 dagar
3. Var bor du? - sollefteå
4. Bor tillsammans med? - familjen
5. Husdjur? - smulan
6. Färg på ditt hus? - grönt å vitt
7. När är du född? - 9 mars
8. Klass? - nian
9. Vilket år tar du studenten? - hinner inte ta den, vi dör i år
10. Något jobb? simskolan<3<3
11. När ska du sova ikväll? - vet ej
12. Duschat idag? - japp
13. Kramat någon idag? - nee
14. Pussat någon idag? - nej
15. Vad har du ätit? - allt
16. Dagens klädsel? - mjukisbyxor, tröja
17. Dagens sötnos? - jag
18. Dagens roligaste? - jag såklart
19. Har du många vänner? - aara
20. Hur många har du kysst? - vet inte
21. Vem kramade du senast? - igenaning
22. Hur många har varit otrogna med dig? - hahah, nollan
23. Har du pojk-/flickvän? - nej
24. Vem pratade du med i telefon senast? mamma kanske
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - vet inte

FAVORIT:
26. Film? - ingenaning
27. Låt? - många typ
28. Mat? - kebab
29. Dryck? - apelinfestis
30. Stad? - sollefteå så klart♥♥♥♥♥ eller
31. Land? - mitt rum
32. Ämne i skolan? - idrott eller nått
33. År? - lite av 2011 typ

SENASTE:
34. Personen du tänkte på? - agnes
35. Personen du kysste? - jadu
36. Gången du spydde? - nyår
37. Gången du grät? - gråter jämt
38. Pizzan du åt? - äter aldrig pizza
39. Gången du var i Göteborg? - i sommras
40. Gången du var i Stockholm? - i sommras
41. Gången du var full? - nyår
42. Gången du var hög? - nu
43. Personen som såg dig gråta? - inte vet jag

ANTINGEN ELLER:
44. Svart eller vitt? - båda,
45. Hund eller katt? - smulan!
46. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror pååå
47. Tv-spel eller datorspel? - tv kanske
48. Singel eller upptagen? - singel
49. Lunarstorm, helgon eller playahead? - penis
50. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad hha eller fan älskar att ragga
51. Big Brother eller Paradise Hotel? - vet inte
52. Svart hår eller blont? - blont kanske 
53. Blåa ögon eller bruna? - blåa
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Göteborg eller Stockholm? vet inte
56. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
57. Coca cola eller fanta? - fanta♥
58. Pizza eller kebab? - kebab
59. Randigt eller prickigt? - randigt
60. Älska eller älskas? - älskas
61. Leva eller dö? - leva


ANTAL:
62. Personer du älskar? - många
63. Personer du hatar? - vet inte om jag hatar nån riktigt så eller
64. Personer som sagt jag älskar dig? - vet inte
65. Glassar du ätit på en dag? - ingen aning
66. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ska kanske på några stycken
67. Gånger du haft minnesluckor? - har ingen aning, kanske nån
68. Piercingar har du? - fittan
69. Personer du saknar just nu? - typ nån
70. Gånger ditt hjärta brustit? - fu heheh

VEM:
71. Vill du kyssa nu? - mig
72. Ska du träffa idag? - mig
73. Sjöng du senast för? - smulan
74. Hade du senast en msnkonversation med? - aldirg inne där
75. Spelade du tv-spel med senast? - alva typ
76. Vill du ta med på en resa nu? - mig själv
77. Vill du kasta en sten i huvudet på? - bög
78. Förtjänar att dö? - ingen
79. Vill du sova brevid inatt? - min kudde 

VAD:
80. Gör dig glad? - mycket!!
81. Gör dig ledsen? - ganska mycket det med
82. Vad vill du helst göra nu? - sova
83. Önskar du att du slapp göra? - skola
84. Vill du ha nu? - SOMMAR
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - skor, tatuering, pengar osv
86. Längtar du till? - USA
87. Tycker du om dina betyg? -  suger
88. Ångrar du i ditt liv? - dö mycket
89. Är det bästa som har hänt dig? - MYCKET



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback