Make me proud

glad som fan, fick min jacka som jag har väntat på i typ två månader fast den var ful så jag ska skickade tillbaka den..(inte för att jag är glad över det men)jag fick också min skoor fett snygga även fast dom är fejk, men det bästa var nog justin bieber parfymen, asså jag är kääär lunktar så jävla gott åh snygg ären också♥

men idag var det skola som vanligt så tråkigt, längtar till helgen som fan,ska bli så himla kul hoppas jag!!nu ska jag vara jätte duktig och städa mitt rum behövs tror ja, och så ska jag plugga lite grann, puss♥



love♥

Kommentarer
beccibo

såå söt som designat den sjääälv:(:(:( biebr våran lilla stjärna <3



2011-10-24 @ 20:26:06
hfjkqfef

vart köpte du parfymen :O:O:O:O:O:O



2011-10-25 @ 23:42:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback