50 sanningar

1. jag är rädd för spindlar
2. jag äter för mycket godis
3. jag är lat
4. jag är dålig på fotboll
5. jag älskar kläder
6. jag är väldigt känslig,blir lätt ledsen,arg,sur,osv
7. jag har fett tråkigt och kommer säkert inte att lägga upp det här
8. jag är kung på mariokart.
9. jag älskar justin bieber
10. jag har fula ögon bryn
11. jag är mörkrädd(kom på det igår..)
12. jag har alltid 12446732594 kuddar i sängen
13. jag hatar att sminka mig, men jag kan inte leva utan smink
14. jag måste sluta äta godis..
15. jag har as cool gitarr
16. jag har bäst musik smak
17. jag är dålig i skolan
18. jag är fett blyg, alltid varit blyg
19. jag kan inte le med öppen mun
20. jag kan inte se på skräckfilmer utan att typ dö, hatar sånt fyfan
21. jag kan inte gå från toan till mitt rum utan att få panik
22. jag kan inte gå från tvättstugan och upp till mitt rum utan att få panik
23. jag kan inte gå ner till tvättstugan då ingen är hemma..
24. gjorde det här bara för jag såg att illusioner hade gjort det och jag kände bara för att göra det..
25. jag är inge bra med barn(om man säger så)
26. hälften av det jag har skrivit är fett ointressant.
27. jag är peddo(enligt alla andra?!?!)
28. jag är osocial mot äldre..
29. jag har alltid en lampa tänd utan för mitt rum
30. jag vill bli bartender

31. tycket det var en söt bild.
32. jag vill bo i USA
33. jag tror att världen kommer gå under nästa år
34. jag har ful röst
35. jag har världens fulaste design!!
36. kom inte på hur design stavades så jag kollade upp det..
37. jag får inget gymkort så jag kommer bli ett fetto
38. jag gillar mat
39. jag kan inte göra en bakåt kyllebytta
40. jag har världens fulaste header
41. jag kan inte stava kullebytta.....
42. jag gillar och dansa
43. jag suger på att göra bollar på mig själv, fast helt plötsligt vart jag bra
44. jag har as små händer
45. jag trodde jag var kung på tempelrun, men jag sög
46. jag kan inte sjunga
47. jag gillar att shoppa
48. jag har små fötter
49. jag kan inte sova då klockan är nånting runt tre(tvångstankelixom)
50. jag har världens humör svängar,

kulliv, hejdå♥






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback