this ain't goodbye

jag ska inte behöva va ledsen, det kanske inte blir bra men man får ju alltid hoppas och va glad ändå!


kofta carlings/ linne monki/ armband gina/ nagellack gina/ mössa carlings/ linne gina

okej, ska berätta lite kort vad jag har gjort sen i lördags, var med min mysiga släckt och julbakade lite sen på kvällen så bestämde jag och alven att vi skulle dra till sundsvall på söndag kände att jag behövde åka i väg så det var där jag tillbringade min dag igår. hittade lite nya kläder och en julklapp! träffade även sara och gabbi och så gjorde vi några falling madness, haha så bäst!!! och idag var det skola, dansade igenom våra danser som vi ska ha på julshowen på torsdag längtar faktiskt det kommer bli så jävla fett! men vi hörs puss♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback