FRÅGOR!

as grymt test av mig och alvis! (lånat av sannawestin)

1. vad heter du? -
majaa
2. vad är det godaste alkohol du druckit? - cider
3. vad heter din mamma? - mamma?!
4. hur gammal är du? - 15
5. har du husdjur? - en liten kåt jävel
6. är du kär just nu? - jaa eller jag tror de,
7. är du blond? - nej jag har brunt/rött hår?
8. har du rökt? - aaa
9. har du snusat? - aa
10. vem pussade du senast? - mins inte, sara kanske
11. vem kramade du senast? - ingen aning
12. har du kille? - nee
13. har du varit tillsammans med en tjej? - nej fan heller
14. favoritmat? - mat♥
15. favortifärg? - svart, vitt, och rosa
16. favoritdjur? - mohombi♥
17. är du bra i skola? - värdelös
18. har du bra betyg? - som satan!!!
19. har du skolat? - nån gång,
20. saknar du nån? - AAh
21. har du ångrat något? - en massa
22. gråter du ofta? - haha, ibland
23. är du en idiot? - faktiskt
24. roligaste stunden i ditt liv? - mångaa
25. lyckligaste stunden i ditt liv? - många
26. snyggaste stunden i ditt liv? - alla är fula
27. snyggaste svampen? - svamp-.-
28. fulaste svampen? ful
29. roligaste dagen på detta år? inte vet jag
30. hur många du avskyr? - inte många tror jag
31. favoritämne? - allt suger
32. bästa låten genom tiderna? - min låt!!!!!!! såklart
33. är du snäll? - jaa
34. är du en hater? - inte vet jag
35. gillar du glee? - jag tror det,(alva jag ska börja se på det)
36. gillar du killar (pojkar) på lågstadiet (svar ja)?  - älskar att kolla på när dom leker
37. gillar du killar (män) över 20(svar ja)? - pedofiler
38. gillar du justin bieber? - ÄLSKAAAAAAAAAAR!
39. vad tycker du egentligen om han som person? - så sexig
40. gillar du finn? - jaaa jag vart kär i han idag<3<3<3
41. är jag kol? - nee
42. vad tycker du om gsm? - nej hatar as töntigt, fan var bara så jävla mobbad...
43. favoritplagget? - strumpor
44. fulaste plagget inom ett år? - hmmmmm mycket
45. hur är de att bli mobbad? - grinar varje dag efter skolan..
46. vad tycker du om sundsvallsbor? - konstiga:ss (våldtags men som pratar om oss i smyg gabbi) lässskigt
47. har du varit kär i en lärare? - ne fan eller
48. hur många har du pussat? - pappa
49. vem strulade du senast med? - jadu
50. har du varit på en fest? - aaa
51. har du mens? - alltid
52. vilken är din favoritfärg på hår? - på mig rött,
53. gillar du spanska? - N E J S Å J Ä V L A V Ä R D E L Ö S T !
54. är du bra på spanska? - VGVGVGVGVGVG (kanske)
55. ska du in på sandö? - jag har för dåliga betyg ska bli på dom i stepbrothers<3<33
56. skulle du kunna suga på ett babyhuvud om du fick chansen? - sååå klart
57. gillar du maggot? - smakade det igår, ganska okej
58. gillar du skriklåtar? - så dåligt finns inge värre
59. när vill du ha barn? -
76
60. hur mycket är klockan? - 22:28
61. vad åt du till middag? - mat
62. vem smsade du senast? - alva tror jag
63. har du ridit? - två gånger sen ramlade jag av och vart livrädd ditt fel sanna ditt FEL
64. vilken färg har du på dina ögon? - mörkblå typ
65. har du många kompisar eller är du mobbad? - det räcker♥
66. har du nånsin pruttat? - gör inte sånt!
67. har du rapat? - mm, men inte så nån hörde lovar
68. har du kul liv? - nnnnnnnnnnnnej
69. vad gör du just nu? - skriver den här skiten, och typ sover
70. hur många killar har du varit tsm med? - inget seriöst!!!!!
71. vad heter din pappa? - pappa?!?!
72. har du nån famiij? - ah
73. älskar du någon? - JA!
74. fuck me? - okej då://
75. har du nånsin spytt på en fest? - nej :DDD
76. har du festat med en panda? - så klart!!
77. har du hållit dina nyårslöften? - har aldrig haft nått:o
78. hatar du någon? - jag vet inte, tror inte det eller..
79. när grät du senast? - sluta
80. tycker du de är kul när folk gråter? - eh nej?
81. är du känslosam? - njaa, mot andra så suger jag.. hehe
82. har du nånsin torterat ett djur? - sorry smulan<///3
83. har du urinerat i dina egna byxor för att du blivit skrämd? - haha, fyfan att jag har
84. vilken är din mest extremiska åsikt? - palla
85. skulle du offra dina barn för 50miljoner kronor? - nja, 100 miljoner
86. vilket djur anser du att vi klarar oss utan och därmed kan utplåna från jordklotet? - jag fattar inte vad du menar, men kanske flatlöss? (om det äns är ett djur?)
87. vilket är ditt bästa fylleminne? - linda eller pettersborg
88. vilket är ditt sämsta fylleminne? - linda..
89. bästa minne från bardomen? - vet inte
90. vem skulle du helst vilja avliva? - me
91. vad är ditt mest pinsamma minne? - hahah, många
92. vilken låt är den du skäms mest över att du genuint diggat? - inte fan vet jag typ,
93. vad väljer du - att skrubba Göran Persson ren efter samlag eller slicka grädde av Tony Irvings panna? - slicka bögen panna
94. tycker du **** ****** är hot? -INGEN ANING VEM HON MENAR.. MEN NU NÄR JAG FICK VETA NEJ!!!
95. brukar du skratta åt dvärgar? - ja dom tar alltid på folk
96. vad tycker du egentligen om turkar? - jaden,♥ fast han är inte turk
97. vad har du gjort idag? - mycket tråkiga saker
98. ska du festa i helgen? - ALDRIG ska göra roliga saker
99. när festade du senast? - förra helgen...:/
100. var alva och maja bra att svara på frågor?!? - jag ägde inte alltså jag sög, men jag tycker att alva var ganska duktig:)



Kommentarer
alvaa!!asdf

ahhahahahaha



2011-12-08 @ 23:03:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback